
0:00 / 0:00
גפני: "הופץ שאמרתי שנלך עם מישהו אחר - אנחנו הולכים עם הליכוד ונתניהו" | צפו
מישל מחנין21.3.21
0
0
0
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הבהיר היום (ראשון) בעת כינוס בחירות באחיסמך, כי מפלגתו תלך עם הליכוד ועם העומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו.
גפני ציין: "שמעתי שאתמול אחד מהדוברים של המפלגות שקרובות אלינו הפיץ שאמרתי שאם לא יהיה לנתניהו 61 - נלך עם מישהו אחר".
בהמשך הדגיש: "לא נלך עם מישהו אחר! אנחנו הולכים עם הליכוד ועם העומד בראשו, נתניהו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
