דובר צה"ל

מנכ"ל משרד הבריאות: ניתן לחגוג את ליל הסדר עד 20 איש בבית ו-50 בחוץ
אלדר ממן18.3.21
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור חזי לוי, אמר הערב (חמישי) במהלך תדרוך עיתונאים כי "ניתן יהיה לחגוג השנה את ליל הסדר עד 20 איש בבית ו-50 בחוץ" וזאת לאור הירידה בתחלואה שהגיעה בעקבות מבצע החיסונים.
פרופסור לוי התייחס בנוסף להחלטת בג"ץ אתמול לבטל את ועדת החריגים ואת ההגבלה על הכניסות היציאות לישראל, חרף הסכנה שבכניסת ווריאנטים עמידים לחיסון. לדברי פרופסור לוי: "אנחנו מכבדים את פסיקת בג"ץ בנוגע לנתב"ג למרות שאנחנו חושבים שיש בה סכנה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
