יונתן סינדל, פלאש 90

36 חולי קורונה במצב קשה וקריטי מאושפזים בבית החולים הדסה
תום אברמסון17.3.21
0
0
0
מבית החולים הדסה בירושלים נמסר הבוקר (רביעי) כי, במחלקות הקורונה מאושפזים 65 חולים.
מתוכם 36 חולים במצב קשה וקריטי, 11 מהם מונשמים. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
