
נזק לאוטובוס בפיגוע אבנים סמוך לבית חגי
אלדר ממן15.3.21
0
0
0
הטרור הערבי בארצנו נמשך ללא הפסקה. מחבלים ערבים השליכו אבנים היום (שני) לעבר אוטובוס בין בית חגי לאנדרטה של יוסי שוק הי"ד, מזרחית לישוב.
מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי נזק נגרם לחלון האוטובוס. בנס לא היו נפגעים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
