
0:00 / 0:00
רה"מ: "מנכ"ל פייזר אומר שאני אובססיבי לחיסונים - הוא צודק, אני אובססיבי גם להזנקת הכלכלה"
אלדר ממן15.3.21
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא היום (שני) ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, להתחייב על ממשלה בלי לפיד והביע את מחוייבתו להוציא את ישראל מתקופת הקורונה לזינוק כלכלי.
ראש הממשלה נתניהו: "מנכ"ל פייזר אומר שאני אובססיבי לחיסונים, הוא צודק. אני גם אובססיבי להזנקת הכלכלה שלנו. יש לי תכנית כלכלית דרמטית להזנקת הכלכלה, אבל אני לא יכול להעביר את החלק הראשון שלה בגלל הרוטציה. אז אני מתחייב שאני אקים ממשלת ימין רחבה בלי רוטציה ובטח בלי יאיר לפיד בממשלה. ועכשיו, אני מבקש ממך, נפתלי בנט, תתחייב על ממשלה בלי לפיד בשום תפקיד ובלי רוטציה. תתחייב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
