מתוך טוויטר

ארה"ב: "מאמינים כי אפשר להתקדם לעבר שלום עם אפגניסטן"
מישל מחנין8.3.21
0
0
0
דובר משרד החוץ האמריקני, נד פרייס, אמר היום (שני) כי מוקדם להגיד כיצד מתנהלות שיחות השלום באפגניסטן, אך ארצות הברית מאמינה שאפשר להתקדם לעבר מטרה זו.
פרייס הוסיף כי ארצות הברית תעשה כל שהיא יכולה כדי לתמוך בשיח בין הצדדים: "זו בדיוק הסיבה שאנחנו שם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
