דו"צ

קורונה בצה"ל: 453 חיוביים לקורונה, אחד במצב קשה
אלדר ממן4.3.21
0
0
0
צה"ל מעדכן הבוקר את נתוני הקורונה בקרב חיילנו. מהנתונים עולה כי 452 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה במצב קל, ואחד מוגדר כחולה במצב קשה.
נכון לאתמול 2,512 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.
אחוז המחוסנים (שקיבלו שתי מנות חיסון או שהחלימו מקורונה) ממשיך לעמוד היום (חמישי) על 77% מכלל משרתי צה"ל ונותר ללא שינוי ביחס לנתונים שהתפרסמו אתמול.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
