מארק ניימן, לע"מ

הנשיא קיבל את כתב האמנה מהשגריר הראשון של האמירויות בישראל
מישל מחנין1.3.21
0
0
0
נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין אמר היום (שני) בטקס קבלת כתב האמנה של שגריר איחוד האמירויות הראשון בישראל, מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, כי "כל העם בישראל מקדם את פניכם בשמחה – זו תהיה המשימה החשובה ביותר שלך. להיענות לידיים המושטות האלה, לפגוש את העם בישראל, ולהכיר אותו מקרוב".
עוד הוסיף ריבלין: "על הסכמים חותמים מנהיגים, אבל שלום אמיתי, בר קיימא, עושים בין עמים, פנים אל פנים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
