דובר צה''ל

משפחת הלוחם שנפטר החליטה: "נתרום את איבריו על מנת להציל חייהם של אחרים"
תום אברמסון26.2.21
0
0
0
לוחם צה״ל, סמ"ר יונתן גרנות ז"ל, נפטר הבוקר (שישי), לאחר שנפצע ביום שלישי האחרון באורח אנוש כתוצאה מירי מנשקו של חייל אחר בבסיס צבאי באזור בקעת הירדן - כך נמסר מדובר צה"ל.
גרנות ז"ל, לוחם בגדוד "בזלת" של חטיבת הנח"ל, בן 22 בנופלו, מקיבוץ עינת. בנוסף נמסר: "המשטרה הצבאית החוקרת ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".
מבית החולים הדסה בירושלים נמסר: "משפחתו של החייל, ברגעיה הקשים, החליטה באצילות רבה לתרום את איבריו על מנת להציל חייהם של אחרים". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
