
0:00 / 0:00
מרגש: שנתיים אחרי שנפצע - הלוחם לא נתן למגבלות הרפואיות לעצור אותו וחזר לגלוש בחרמון
אלדר ממן25.2.21
0
0
0
עילי חיות, לוחם מגל"ן שנפצע במהלך שירותו הצבאי, חזר היום עם משפחתו (אימו ושלושת אחיו) לגלוש במורדות החרמון, כשנתיים אחרי הפציעה.
עיליי בן למשפחת גולשי סקי, אימו אסנת מדריכת סקי, מתאר את עצמו כ"מכור לשלג", חוזר במהלך השיקום לגלוש על כיסא הודות לעמותת ארז שתומכת בשיקום נכי צה"ל באמצעות מקצועות הספורט בדגש על סקי שלג. (בתמונות: עיליי חיות עם אמו ואחיו בחרמון).


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
