יובל כהן, 0404

דיווח בארה״ב: מוטציית קורונה חדשה מתפשטת בניו יורק
תום אברמסון25.2.21
0
0
0
מוטציה חדשה של נגיף הקורונה, בעלת מאפיינים דומים לזן הדרום אפריקני, מתפשטת בניו יורק - כך פורסם הלילה (חמישי) באחד מכלי התקשורת בארה״ב.
על פי חוקרים אמריקנים, המוטציה שנקראת "B.1.526" התגלתה לראשונה בנובמבר, וכעת מהווה 12% ממקרי ההידבקות במדינה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
