עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ועדת החוקה אישרה את הארכת הבידוד במלוניות עד יום שלישי הבא
מישל מחנין24.2.21
0
0
0
ועדת החוקה בראשות ח"כ יעקב אשר אישרה היום (רביעי) את החזרה לבידוד במלוניות לשבים מחו"ל. התקנה תיכנס לתוקף בשעות הקרובות ותוקפה יפוג ביום שלישי.
לפי הצעתו של סגן שר הבריאות יואב קיש, כל השבים מחו"ל יועברו למלוניות ולאחר בדיקת קורונה שתיערך בשדה התעופה - מי שיתגלה שלילי לנגיף הקורונה יוכל לצאת לבידוד בביתו, ומי שיתגלה חיובי לנגיף יישאר לבידוד במלונית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
