מרים אלסטר, פלאש 90

הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית: "איראן העלתה את הכמויות והרמה של העשרת האורניום"
מישל מחנין23.2.21
0
0
0
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הודיעה הערב (שלישי) כי פקחיה אישרו שאיראן החלה להעשיר אורניום לרמה של 20%.
מדובר במרחק צעד אחד מהעשרה לרמה הדרושה לייצור נשק גרעיני, וכן מדובר בהפרה נוספת של הסכם הגרעין מ-2015.
במסמך שערכה סבא"א נכתב עוד כי איראן צברה עוד 17.6 קילוגרמים של אורניום מועשר לרמה זו וכעת יש ברשותה 2,967.8 קילוגרמים ממנו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
