לע"מ

רה"מ נתניהו: "ההצעה היא לעוצר לילי בפורים מ-20:30 עד הבוקר"
מישל מחנין23.2.21
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום (שלישי) בביקורו במתחם חיסונים בעכו כי "אנחנו עדיין בתחרות מול הנגיף, מול המוטציה המשתוללת. לצורך זה אנחנו צריכים לעבור את הימים הקרובים בשעה שאנחנו מחסנים את האוכלוסייה שבסיכון ומשלימים את מבצע החיסונים.
לכן, אני אכנס את הממשלה הערב ואנחנו נקבל החלטות. ההצעה המובאת היא לעוצר לילי בחג הפורים מ-20:30 בערב עד 05:00 בבוקר, בימים חמישי, שישי ושבת. זה כדי למנוע מה שקרה בפורים הקודם, אנחנו לא רוצים שזה יחזור על עצמו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
