אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מבצע החיסונים נמשך: כמעט ארבעה וחצי מיליון ישראלים התחסנו במנה הראשונה
אלדר ממן23.2.21
0
0
0
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין התייחס הבוקר (שלישי) להמשך מבצע החיסונים נגד קורונה בישראל.
לדברי השר אדלשטיין ישנן שתי בשורות: "הבשורה הטובה: למעלה מ-70 אחוז מאזרחי ישראל מעל גיל 16 התחסנו - 4,456,000 איש התחסנו, מתוכם 3,076,000 קיבלו גם את החיסון השני.
הבשורה הפחות טובה: חגיגות הדבקה המוניות שמתכננים לנו. לכן נפעל לעשות עוצר לילה והפחתה משמעותית של התחבורה הציבורית בימי הפורים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
