יוסי אלוני, פלאש 90

המעבדה המרכזית לנגיפים מעדכנת: נמצאו 27 דגימות חיוביות לוריאנט הדרום אפריקאי
מישל מחנין22.2.21
0
0
0
בהודעת משרד הבריאות נכתב הערב (שני) כי מתוצאות מדגם שבוצע במעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות, עולה כי כ-1% מן הדגימות הן מהזן הדרום אפריקאי. ישנם אזורים באוכלוסייה שהשיעור אף גבוה מכך.
עוד נכתב כי "המדגם כלל כ-3,000 דגימות חיוביות לנגיף קורונה שנאספו החל מסוף חודש ינואר, שנלקחו ממעבדות שונות בפריסה ארצית. בהליך הריצוף שבוצע במעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות, נמצאו 27 דגימות חיוביות לוריאנט הדרום אפריקאי.
משרד הבריאות ימשיך לעדכן בממצאים נוספים ככל שיהיו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
