יונתן סינדל, פלאש 90

הקורונה בארצנו: יותר מ-3 מיליון ישראלים התחסנו בשתי מנות
מישל מחנין22.2.21
0
0
0
במהלך היום (שני) חוסנו כ-35 אלף ישראלים במנת החיסון הראשונה ומספר דומה במנת החיסון השנייה. נכון להערב התחסנו יותר מ-3 מיליון ישראלים בשתי מנות החיסון.
שיעור המתחסנים במנה השנייה עומד על 32.76% - כלומר כמעט שליש מהישראלים קיבלו עד כה שתי מנות וכ-15% נוספים ממתינים לקבל את המנה השנייה, לאחר שקיבלו את המנה הראשונה של החיסון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
