גילי יערי, פלאש 90

ביידן במסר לאמריקאים: "החיסונים בטוחים - כשיגיע תורכם תתחסנו, כך ננצח את המגפה"
מישל מחנין22.2.21
0
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן פרסם היום (שני) מסר בו קרא לאזרחי ארה"ב להתחסן, והדגיש כי החיסונים הינם בטוחים.
ביידן כתב: "אם יש הודעה שאני רוצה להעביר לכולם במדינה, היא זו: החיסונים בטוחים.
למען עצמכם, משפחותיכם, הקהילה שלכם, המדינה שלנו - התחסנו כשיגיע תורכם והחיסון יהיה זמין לכם. כך ננצח את המגפה הזו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
