0404

על רקע מחלוקות בקואליציה: מהשבוע הבא לא ייכנסו לישראל יותר מ-200 ישראלים ביום
אלדר ממן22.2.21
0
0
0
בשעה האחרונה קיימו ראש הממשלה, שרת התחבורה ושר הבריאות התייעצות לנוכח הדיון בוועדת החוקה שמוביל לביטול בידוד המלוניות חרף החשש של גורמי הבריאות, מפני חדירת מוטציות קורונה לישראל.
השלושה סיכמו כי החל משבוע הבא תצומצם עד למינימום כניסת ישראלים לישראל למעט מקרים הומניטריים דחופים בלבד, עד לכדי כניסה של לא יותר מ- 200 ישראלים ליום בלבד וזאת עד למציאת פתרון טכנולוגי ו/או השבת הבידוד במלוניות, להבטחת בידוד השבים לישראל כנדרש כולל טיסות העולים שחלקם ייאלצו להידחות.
מטעם שרת התחבורה נמסר כי לאור הסיכום נקראים הישראלים שבדעתם לצאת מישראל בימים הקרובים, לשקול את נחיצות היציאה לנוכח ההגבלות הצפויות על חזרתם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
