דו"צ

על רקע המשך מבצע החיסונים: ירידה נוספת במספר חולי הקורונה בצה"ל
אלדר ממן22.2.21
0
0
0
צה"ל מעדכן היום (שני) את נתוני התחלואה בקרב חיילינו. מהנתונים עולה כי מספר המאומתים לנגיף הקורונה בצה"ל ירד מתחת לאלף משרתים ועומד על 986, כולם במצב קל.
בנוסף, נמשכת הירידה במספר חייבי הבידוד בצה"ל וכעת ישנם 4,816 משרתים שנמצאים בבידוד ביתי.
הירידה נרשמת על רקע ההתקדמות המרשימה במבצע החיסונים נגד קורונה בקרב חיילינו. בצהל מדווחים כי63% מכלל משרתי צה"ל מחוסנים לנגיף (הנתון כולל משרתים אשר עבר שבוע ממועד קבלת מנת החיסון השניה ומחלימים מקורונה).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
