דוברות המרכז הרפואי

33 מאושפזים במצב קשה במחלקות הקורונה במרכז הרפואי לגליל
אלדר ממן22.2.21
0
0
0
המרכז הרפואי לגליל בנהריה מעדן הבוקר (שני) את נתוני המאושפזים במחלקות הקורונה בבית החולים.
בחמש מחלקות הקורונה שבמרכז הרפואי מאושפזים 53 חולים, מתוכם 33 במצב קשה (כולל תשעה במצב קריטי, מונשמים ועל סף הנשמה), 13 במצב בינוני ושבעה קל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
