
0:00 / 0:00
שבועיים אחרי שהצליח להימלט: נעצר הערבי החשוד בפריצה לנבטים
אלדר ממן21.2.21
0
0
0
שבועיים אחרי שפרץ לבסיס והצליח להימלט למרות כוחות גדולים שחיפשו אחריו, הערב נעצר חשוד בגניבת רכב ופריצה לבסיס חיל האוויר בנבטים.
עפ"י החשד, ערב האירוע קשרו קשר מספר חשודים לביצוע גניבת רכב והעברתו לשטחי הרשות, כשאחד מהם נוהג ברכב הגנוב תוך שנהג המונית מלווה אותו.
מיד לאחר התקרית בבסיס צה"ל, עפ"י החשד נהג המונית אסף את החשוד בגניבת הרכב והבריח אותו לשטחי הרשות.
היום כאמור נעצרו שלושה חשודים בחשד לגניבת רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה, כניסה למתקן צה"ל ושהייה בלתי חוקית, הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בדימונה, ויובאו מחר בפני בימ"ש השלום בבאר שבע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
