יח"צ נובל אנרג'י
שר האנרגיה של מצרים הגיע לישראל - יפגש עם רה"מ והשר שטייניץ
אלדר ממן21.2.21
0
0
0
שר האנרגיה המצרי, טארק אל מולה, הגיע הבוקר (ראשון) לביקור בישראל. מדובר בביקור הרשמי הראשון של שר מצרי בארצנו מאז שנת 2016.
אל מולה, הגיע בהזמנת שר האנרגיה יובל שטייניץ וצפוי להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו ועם השר שטייניץ ואף לבקר באסדת הגז לוייתן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
