יונתן סינדל, פלאש 90

הליכוד: "בנט וגדעון לא יוכלו להקים ממשלה בלי לפיד בראשה"
מישל מחנין20.2.21
0
0
0
במפלגת הליכוד תקפו הערב (מוצ"ש) את נפתלי בנט וגדעון סער, בהמשך לחתימת הסכם העודפים ביניהם.
מהמפלגה נמסר כי "בנט וגדעון שחתמו על הסכם עודפים ביניהם יכולים להתראיין בכל שעה ועדיין הם לא יוכלו להקים ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין על מלא".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
