
ילדה כבת שבע פונתה במצב קשה לביה"ח בעקבות דליפת גז בבית ביצהר
אלדר ממן19.2.21
0
0
0
ילדה בת שבע מיצהר פונתה לבית החולים שיינדר במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת בעקבות דליפת גז מתנור חימום. יחידת המתנדבים של יצהר חילצה את הילדה ופועלת ברגעים אלה לאוורור הבית.
צוותים של כבאות והצלה בדרך למקום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
