פלאש 90

המאבק בקורונה | פרופ' לוי: "גם כשנהיה מחוסנים, לא נוכל לבטל את מגבלת ההתקהלות וחובת עטיית המסכה"
תום אברמסון19.2.21
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, העריך הבוקר (שישי) כי, "גם כשנהיה מחוסנים, לא נוכל לבטל את מגבלת ההתקהלות לחלוטין ואת חובת עטיית המסכה".
בריאיון לרשת ב', אמר פרופ' לוי: "כנראה שנחסן בקרוב במנה אחת את המחלימים. 90% מהנדבקים בארץ נדבקים בווריאנט הבריטי, אנחנו שולטים ויודעים היכן הווריאנט הדרום-אפריקני נמצא".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
