neatoday

הסתיים הדיון בפתיחה נוספת במערכת החינוך: תלמידי כיתות ו'-י' לא יחזרו בשלב הזה לביה"ס
אלדר ממן18.2.21
0
0
0
שרי הממשלה דנו הערב (חמישי) באפשרות לפתיחה נוספת במערכת החינוך, במסגרתה יחזרו ללימודים גם תלמידי כיתות ו'-י'. בתום הדיון לא התקבלה החלטה והתלמידים צפויים להישאר בבית למשך שבועיים נוספים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
