דובר צה"ל

למעט יחידות אדומות: הרמטכ"ל ביטל את עוצר היציאות בצה"ל
אלדר ממן17.2.21
0
0
0
דובר צה"ל הודיע הערב (רביעי) כי בהתאם להערכת המצב בצה"ל החליט ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי על ביטול עוצר היציאות ליחידות הסגורות בצה"ל החל ממחר (חמישי), למעט יחידות 'אדומות'.
עוצר היציאות בוטל על רקע התקדמות מבצע החיסונים בצה"ל ולאור הירידה בתחלואה בנגיף בקרב חיילינו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
