יונתן סינדל, פלאש 90

שר הבריאות אדלשטיין: ״כ-160 אלף חיסונים בוצעו אתמול. מנצחים את הפייק ניוז - לכו להתחסן״
תום אברמסון17.2.21
0
0
0
שר הבריאות יולי אדלשטיין, עדכן הבוקר (רביעי) כי, כ-160 אלף בני אדם התחסנו ביממה האחרונה ברחבי ארצנו.
בחשבון הטוויטר שלו כתב אדלשטיין: ״הישראלים רוצים להתחסן: למעלה מ-50 אחוז מבני 30 פלוס כבר התחסנו. כ-160 אלף חיסונים בוצעו אתמול. עד היום התחסנו 4,075,000 איש, מתוכם כ-2,700,000 קיבלו גם את החיסון השני״. מנצחים את הפייק ניוז, לכו להתחסן!"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
