הדס פארוש, פלאש 90

סמוטריץ': "אבקש להיות יו"ר ועדת החוקה ולאחר מכן להתמנות לשר"
מישל מחנין16.2.21
0
0
0
יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר הערב (שלישי) כי ברצונו לשמש כיו"ר וועדת חוקה ומשפט.
סמוטריץ' פירט: "אני אדרוש את כל התיקונים של מערכת המשפט, אבקש להיות יו"ר ועדת החוקה כדי לשנות את החוקים במאה הימים הראשונים של הממשלה ולאחר מכן להתמנות לשר, שלל התיקונים הם תנאי הכרחי להקים ממשלה ציונית ערכית ויהודית".
בהמשך ציין כי לדעתו רה"מ נרדף על ידי מערכת המשפט: "רודפים אותו סבנדרטים כפולים. מיום ליום אנחנו רואים עוד ועוד מחדלים ושערוריות וכשלים בכל הליכי החקירה שמתנהלים נגדו, כולל סוגיות תקדימיות. כל הניסיון בכלל למשטר פלילית את כל המרחב הפוליטי, בעיני זו סכנה גדולה מאוד".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
