לע"מ

רה"מ: "אם 350,000 הישראלים מעל גיל 50 שלא התחסנו ילכו להתחסן עכשיו - ניצחנו את הקורונה"
אלדר ממן14.2.21
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר להמשך מבצע החיסונים ואמר כי 350,000 ישראל מעל גיל 50 טרם התחסנו, לדבריו אם אלו ילכו להתחסן יהיה ניתן לנצח את הקורונה.
ראש הממשלה נתניהו: "אם 350,000 הישראלים מעל גיל 50 שעדיין לא התחסנו ילכו להתחסן עכשיו - ניצחנו את הקורונה. לכו להתחסן".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
