טוויטר

הצלחה היסטורית: החללית של האמירויות נכנסה למסלול סביב מאדים
מישל מחנין9.2.21
0
0
0
הערב נכנסה (שלישי) חללית "התקווה" של איחוד האמירויות למסלול סביב מאדים. מטרתה לחקור את האטמוספירה של כוכב הלכת השכן.

בחדר הבקרה באמירויות קיבלו בתשואות את הבשורה שהגשושית נכנסה למסלול המיועד. מדובר בגשושית בלתי מאוישת, שלא אמורה לנחות על אדמת כוכב הלכת.
עד כה הגיעו למאדים ארצות הברית, ברית המועצות, האיחוד האירופי והודו. רק ארצות הברית וברית המועצות הצליחו להנחית רכבי חלל בכוכב הלכת השכן. בכך הפכה איחוד האמירויות למדינה החמישית המגיעה למאדים ומחר צפויה סין להפוך למדינה השישית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
