
המשטרה איתרה את האם שנעלמה עם בנה לאחר שנפסק שיעבור לחזקת אביו
אלדר ממן5.2.21
0
0
0
סוף טוב. גלית צרפתי נעלמה לפני שבועיים עם בנה בן החמש לאחר שבית המשפט קבע כי הילד יעבור לחזקת אביו והתעורר חשש לחיי שניהם, כעת הודיעה המשטרה כי בתום חיפושים נרחבים נמצאו האם ובנה כשהם בריאים ושלמים.
האב סיפר כי במהלך החיפושים כי האם מסוכנת לבנה ולעצמה אך כאמור הם נמצאו בריאים ושלמים. הילד צפוי לעבור כעת לחזקת אביו כפי שפסק בית המשפט.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
