הדס פארוש, פלאש 90

ח"כ קרעי על החלטת היועמ"ש: "מפלגה ז"ל ויועץ נסחט בגרון רוצים לקחת איתם לאבדון את אזרחי ישראל"
תום אברמסון5.2.21
0
0
0
ח"כ שלמה קרעי ממפלגת הליכוד, זעם על החלטת היועמ"ש אביחי מנדלבליט לפסול את הצבעת הממשלה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מפלגה ז"ל ויועץ נסחט בגרון רוצים לקחת איתם לאבדון את אזרחי ישראל. למי עוד יש אינטרס שלא נצא מהמגפה הזו לפני הבחירות?"
קרעי הוסיף: "גנץ ומנדלבליט, לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיים. התחלואה הקשה והשלכותיה יהיו על צווארכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
