
0:00 / 0:00
בן גביר בתגובה לעימות בכנסת: "כשאהיה בכנסת - החגיגה של הרשימה המשותפת תסתיים"
תום אברמסון4.2.21
0
0
0
קבוצת ערבים עובדי הרשימה המשותפת, תקפה הערב (חמישי) לפני זמן קצר את עו"ד איתמר בן גביר ואנשיו ממפלגת עוצמה יהודית, בתוך משכן הכנסת.
רג'א זעתרא, איש המשותפת ושעל צעיפו סמל של התנועה הקומוניסטית, אף דחף בכח את בן גביר, שמסר בתגובה: "ברשימה המשותפת רועדים מפחד. הם יודעים שכשאני אהיה בכנסת - החגיגה שלהם תסתיים".
מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "התנהלות חלמאית ובזיונית של משמר הכנסת. איש המשותפת תקף את עו"ד בן גביר. האירוע מתועד, אך משמר הכנסת מסתפק ב"אזהרה", במקום להרחיק אותו מיידית מהמשכן. עו"ד בן גביר יגיש תלונה נגד התוקף רג'א זעתרא ואף יגיש נגדו תביעה אזרחית".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
