
רה"מ על האלימות במגזר הערבי: "מה שקורה בישובים הערבים זה טרור - נגבר עליו"
אלדר ממן3.2.21
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו והשר לביטחון הפנים אוחנה הציגו הערב (רביעי) תוכנית למאבק באלימות בחברה הערבית במסגרתה יוקם אגף חדש במשטרה שיעסוק במיגור אלימות זו. ראש השב"ס לשעבר, ניצב בדימוס אהרון פרנקו מונה לפרויקטור למיגור האלימות בחברה הערבית.
רה"מ נתניהו: "מה שקורה בישובים הערבים זה טרור. טרור של קומץ פושעים שמאמללים את חיי התושבים. נגבר על הטרור הזה. יש חילופי מהלומות ולפעמים קורים דברים טראגים. יש לפעמים קורבות שמאד כואב עליהם. מותו הטראגי של אחמד חיג'זי נוגע בכולנו. אני שולח תנחומים למשפחתו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
