דובר צה״ל

קורונה בצה"ל: הרמטכ״ל החליט על עוצר יציאות לכלל היחידות הסגורות
אלדר ממן2.2.21
0
0
0
בשל עליית התחלואה בקרב חיילנו ובהתאם להערכת המצב בצה"ל החליט ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, על עוצר יציאות ליחידות הסגורות החל מהיום (שלישי).
מצה"ל נמסר כי "עוצר היציאות יחול על כלל היחידות הסגורות בצה"ל, למעט יחידות אשר יוגדרו 'מחוסנות' או 'ירוקות' (יחידות בהן אין חולים מאומתים כלל), שימשיכו את סבב היציאות כבשגרה. בבסיסים הפתוחים, הונחו המשרתים לעבוד במשמרות תוך שמירה על קפסולות, ללא קיום מפגש ביניהן. חריגות יאושרו בסמכות ראש אגף המבצעים".
יחידה בה אחוז המתחסנים יעמוד על 85% ומעלה, תוגדר על ידי אגף המבצעים כיחידה מחוסנת ועליה לא יחול עוצר היציאות. תהליך ההתחסנות מסתיים שבוע לאחר קבלת החיסון השני.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
