
דרך הזום: ישראל וקוסובו חותמות על הסכם לכינון יחסים דיפלומטיים
מישל מחנין1.2.21
0
0
0
שרי החוץ של ישראל וקוסובו חותמים היום (שני) על מיסוד הקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות, בטקס וירטואלי ראשון מסוגו.
משלחת קוסוברית הייתה אמורה להגיע ארצה לרגל חתימת ההסכם ולהשתתף בטקס מיוחד, אולם בשל מגבלות הקורונה וסגירת נתב"ג – המאורע החשוב מצוין בזום.
קוסובו תהיה המדינה השלישית שתפתח שגרירות בירושלים, לאחר שארה"ב וגואטמלה העבירו בעבר את שגרירויותיהן לבירה הישראלית. לקוסובו יש כבר נכס במרכז ירושלים שעובר שיפוצים לקראת הפיכתו לשגרירות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
