יוסי אלוני, פלאש 90

המאבק בקורונה | מעל 1.3 מיליון איש בארצנו התחסנו במנה השנייה של החיסון נגד הנגיף
תום אברמסון27.1.21
0
0
0
משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי, עד כה התחסנו בארצנו יותר מ-1.3 מיליון איש במנה השנייה של חיסוני פייזר נגד נגיף הקורונה הקטלני.
על פי הנתונים עולה כי מעל 2.7 מיליון איש התחסנו במנה הראשונה של החיסון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
