טוויטר

הקורונה בארה"ב | ביידן: "נרכוש עוד 200 מיליון מנות חיסון נגד הקורונה"
תום אברמסון27.1.21
0
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הודיע הלילה (רביעי) כי, ממשלו ירכוש 200 מיליון מנות נוספות של חיסון נגד נגיף הקורונה.
על פי דבריו של ביידן, 100 מיליון מנות ירכשו מחברת פייזר ו-100 מיליון מנות נוספות מחברת מודרנה. ביידן אמר לעיתונאים בבית הלבן: "זה יספיק כדי לחסן באופן מלא כ-300 מיליון אמריקנים עד סוף הקיץ, או תחילת הסתיו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
