דובר צה"ל

החיילת הבודדה התקשרה להורים בלונדון רגע אחרי שסייעה בסיכול הפיגוע
אלדר ממן26.1.21
0
0
0
בעקבות פיגוע הדקירה שסוכל היום (שלישי) על ידי לוחמינו בצומת גיתי-אבישר, מסר היום דובר צה"ל, הדי זילברמן, פרטים חדשים אודות הלוחמת מגדוד רם - חטיבת החילוץ, שסייעה בסיכול הפיגוע ואף נפצעה באורח קל במהלכו.
לדברי דובר צה"ל הלוחמת רב"ט ליאן הרוש, חיילת בודדה, שהוריה אינם מתגוררים בארץ - התקשרה להוריה בלונדון להגיד שהכל בסדר, דקות אחרי שהשתתפה בסיכול הפיגוע.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
