שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

המאבק בקורונה | אדלשטיין: "יש אווירה שעוד מאמץ קטן וזה מאחורינו - זה לא המצב"
מישל מחנין25.1.21
0
0
0
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר היום (שני) בדיון במליאת הכנסת בנושא הכפלת קנסות הקורונה כי "נוצרת איזשהי אווירה של 'זהו. עוד מאמץ קטן וזה מאחורינו'. צריך לומר ביושר שזה לא המצב".
אדלשטיין הבהיר: "אנחנו נצטרך לחיות בצל הקורונה תקופה ארוכה. אותי לימדו לא לשקר, ואני לא רוצה לדווח לכם שבעוד חודש הכל יהיה פתוח, כי זה לא המצב". על דיוני קבינט הקורונה באשר ליציאה מהסגר ציין אדלשטיין: "נצטרך להיות מאוד זהירים גם הפעם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
