דוברות המשטרה

4 בני אדם נעצרו במהלך הפרות הסדר בבני ברק - אוטובוס הוצת
תום אברמסון25.1.21
0
0
0
המשטרה עדכנה הבוקר (שני) כי עצרה במהלך הלילה בבני ברק 4 מפגינים, במהלך הפרות סדר קשות בעיר ועימותים עם כוחות המשטרה.
על פי המשטרה, המפגינים רגמו אוטובוסים ואת רכבו של ראש העיר, הציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים ואף ניסו לפרוץ אל תחנת כיבוי האש בעיר, תוך חסימת יציאתן של הכבאיות אל מוקדי האש.
המשטרה תבקש היום את הארכת מעצרם של ארבעת החשודים בבית משפט השלום ת"א, בהתאם לממצאי החקירה.
מהמשטרה נמסר: ״נפעל לאיתור ומיצוי מלוא חומרת הדין עם פורעי החוק, אשר במעשיהם מסכנים חפים מפשע״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
