ויקיפדיה

נשיא מקסיקו נדבק בנגיף הקורונה
תום אברמסון25.1.21
0
0
0
נשיא מקסיקו, אנדרס מנואל לופז אוברדור, הודיע הלילה (שני) כי נדבק בנגיף הקורונה.
הנשיא, בן ה-67, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי יש לו סימפטומים קלים, ושהוא מקבל טיפול רפואי. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
