אידאר סגדייב, ויקיפדיה

ארה"ב: 5 בני אדם נורו למוות בבית בעיר אינדיאנפוליס
תום אברמסון25.1.21
0
0
0
חמישה בני אדם נורו הלילה (שני) למוות בביתם בעיר אינדיאנפוליס, בירת מדינת אינדיאנה שבארה"ב.
על פי הדיווח, ארבעה מההרוגים הם בני משפחה - זוג הורים וילדיהם בני ה-18 וה-13, וצעירה נוספת שהייתה בהריון. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
