עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח"כ אשר: "על המשטרה לנקוט במשנה זהירות ולא להיגרר למסע נקמה בריוני"
מישל מחנין24.1.21
0
0
0
יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר, אמר הערב (ראשון) כי "הרוב מוחלט של תושבי בני ברק מגנים את ההפגנות וההתפרעויות, שבשם הדאגה כביכול לעולם התורה הפכו את העיר לשדה קרב וגרמו לחילול השם גדול".
עוד הוסיף אשר: "על המשטרה לנקוט במשנה זהירות ולא להיגרר למסע נקמה בריוני ומשולח רסן נגד אזרחים וילדים שלא חטאו ולא פשעו, זה עוול בלתי נסלח שאסור לעבור עליו לסדר היום.
כעת המשימה היא להחזיר את החיים בעיר לשפיות ולהשיב אותם למסלולם. כולם חייבים להירתם לשם כך. על המשטרה לכבד את התושבים השומרים על כללי הבריאות כהוראת גדולי ישראל ומעוניינים בשגרת חיים שקטה. כמו כן, יש לקוות שמערכות היחסים והאמון ההדדי בין העירייה למשטרה שנבנו בעמל רב לאורך שנים רבות, ישובו לתקנם לטובת כלל תושבי בני ברק".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
