דוברות המשטרה

נעצרו 4 תושבי בני ברק בחשד למעורבות בתקיפת שוטרים ביום חמישי
מישל מחנין24.1.21
0
0
0
המשטרה פתחה בחקירה ביום חמישי עם קבלת דיווח בדבר תקיפה חמורה של 3 שוטרים מיחידת הרישוי במהלך פעלותם בעיר בני ברק.
מספר חשודים התקהלו באותו יום חמישי סביב רכב שבו ישבו השוטרים בתפקיד, השליכו אבנים וקרשים לעברם, באופן שגרם לפציעתם.
בתוך כך, חוקרי תחנת בני ברק ניהלו חקירה יסודית אשר הובילה לאיתור זהותם של ארבעה מהחשודים ולפני זמן קצר הסגירו עצמם בתחנת בני ברק ונעצרו לחקיּרה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.
למצולמים אין כל קשר לכתבה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
