
0:00 / 0:00
שריפה פרצה בבית במועצה אזורית דרום השרון - פצועה קשה במקום | צפו
תום אברמסון24.1.21
0
0
0
שריפה פרצה הבוקר (ראשון) בבית במושב במועצה אזורית דרום השרון. צוותי הרפואה של מד״א העניקו טיפול רפואי ופינו אישה כבת 50 במצב קשה עם כוויות לבית החולים שיבא בתל השומר וגבר בן 46 במצב קל שסובל משאיפת עשן לבי"ח בלינסון.
חובש רפואת חירום במד"א, יוני טרומפטר: "כשהגענו למקום ראינו את הבית שעלה באש. סיפרו לנו שאחד השכנים חילץ לחצר אישה מתוך הבית.
היא סבלה מכוויות בגופה ומיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים שיבא כשמצבה קשה. הגבר שהתהלך בזירה סבל משאיפת עשן, טופל בחמצן ופונה גם כן לבית חולים כשמצבו קל״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
