אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בן גביר: "אם לא יהיה חיבור מימין לבנט לא תהיה ממשלת ימין"
מישל מחנין23.1.21
0
0
0
מנהיג "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר קרא הערב (מוצ"ש) לחיבור בין מפלגות הימין. בן גביר ציין: "אני המבוגר האחראי ועל כן אני אומר לבצלאל סמוטריץ' ולחגית משה לחבור למפלגה אחת".
עוד אמר: "דרושה מפלגה עם זהות יהודית. נתניהו יודע שאם לא יהיה חיבור מימין לבנט לא תהיה ממשלת ימין. השמאל יכול לעלות לשלטון, אני קורא לחגית ולבצלאל, עזבו את האגו", והוסיף כי סמוטריץ' לבדו לא יוכל לרוץ לבד משום שלא יעבור את אחוז החסימה. הוא הדגיש כי בכל מקרה מתכוונת רשימתו לרוץ בבחירות הקרובות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
