פלאש 90

השר אוחנה גינה את תקיפת השוטרים בבני ברק: "האלימות שראינו - פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה"
תום אברמסון21.1.21
0
0
0
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, גינה הערב (חמישי) בתקיפות את האירועים האלימים בבני ברק, בו תקפו עשרות מהפלג הקיצוני רכב משטרתי בעיר וכתוצאה מכך נפצעה שוטרת באורח קל.
אוחנה כתב בחשבון הטוויטר שלו: "האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה! היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר. מגבה ומחזק את השוטרות והשוטרים, הנושאים על גבם את המשימה הקשה וכפויית הטובה של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, אכיפת החוק והסדר, והמלחמה בטרור ובפשיעה״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
